BROŃ RĘCZNA: -miecz -topór -maczuga -pałka -sztylet -możliwe jest noszenie tarczy(+1do ochrony) lub drugiej broni (wymagane 1S na 1-szą broń, lub tarczę, na drugą broń wymagane jest 2S i 3WW) WŁÓCZNIA -(+1 do S) WIELKA BROŃ -miecz dwuręczny -topór dwuręczny -wielki młot -wielki topór -(+2 do S)(wymagane 2WW i 2S) LANCA -(+2 do S)(wymagany koń)
Objaśnienia charakterystyk -WW - walka wręcz -ZS - zdolności strzeleckie -S - siła -WT - wytrzymałość -ŻYW - żywotność -I - inicjatywa
charakterystyki można podwyższać (zwiększenie JEDNEGO statystyku na jeden poziom) za łamanie zasady charakterystyki czeka ban (najpierw ostrzegam)
|
BROŃ ZASIĘGOWA -krótki łuk(krótki zasięg, siła broni: 3) dostępne od 1lvl -łuk(zwykły zasięg, siła broni: 3) dostępne od 5lvl -długi łuk(daleki zasięg, siła broni: 3) dostępne od 10lvl -kusza(daleki zasięg, siła broni: 4, trzeba czekać na załadowanie) dostępne od 15lvl -kusza powtarzalna(tylko dla mrocznych elfów, średni zasięg, siła broni: 3, można strzelać podwójnym strzałem, ale przy takim strzelaniu -1 do trafienia) dostępne od 5lvl -muszkiet(średni zasięg, siła broni: 4, -1 do ochrony pancerza przeciwnika, trzeba czekać na załadowanie) dostępne od 20lvl BROŃ MAGICZNA (dostępne od 30lvl) -miecz pewnego ciosu(+1 do trafienia) -miecz bojowy(+1 atak) -miecz potęgi(+1 do S) -kąśliwe ostrze(-1 do ochrony przeciwnika) -zaklęta tarcza(+5 do ochrony) -kostur czarodziejstwa(+1 do odbicia czaru) -kamień mocy(+2 do mocy magicznej) -zwój rozproszenia magii(unieszkodliwia wszystkie dotychczas rzucone czary, można mieć ich nieograniczoną liczbę, zwój jest jednorazowy) -talizman ochrony(obrona na 6+)
|